Wednesday 28 January 2009

Hari Yang Mendamaikan



Askum semua..kunun2 tahun ni azam mau kuruskan badan la..tp sebenarnya ini bukan azam baru..tp azam sejak 10tahun yg dulu..hehehe..mimang aku ni makin lama..makin kembang..kalau makin kembang makin ensom ..makin kiut..nda pa la..ini tidak..makin AZAB..so aku pun kasi rajin2 kan diri la pi brisk walking mana2 rekreasi di kk ni..tp brisk walking berjam2 pun nda guna jugak kan kalau balik rumah berabis jugak makan..heheheh..kalau la aku berkawan sama Doraemon kan best..buli aku caluk poket ajaib dia tu minta machine yg buli transform aku jadi a bit muscular..hehehe..angan2 ja laaaaa..



Nah sepa tu tgh brisk walking juga?definitely not me la cuz kecil!!hehehe



Punbegitu, sambil2 brisk walking kan kita dpt menghirup udara yg segar di pagi hari..bessst sngt..espcly utk heavy smoker mcm aku ni..mmg kena selalu pi hirup udara yg segar..pastu kalau kita exercise kan, bila malam buat kita lena tidur. Mimpi pun nda da..sedar2 ja pagi sudah..yg sandi, trus terlewat mau prepare barang utk function..hahaha..ok la..bai!!

-ArnabGumuk-

No comments: