Wednesday 7 January 2009

Hanya Yang TERKUTUK LAGI HINA buat ISRAEL!!

Entah la smpi bila la ISRAEL JAHANAM tu akan berenti menyiksa urg2 PALESTIN..berpuluh2 tahun sudah berlalu..masiiiiiiiii jugak nda puas2 menyiksa urang..nda da kata sudah yg dpt di gambarkan akan betapa siksanya org2 PALESTIN hingga ke saat ini..dan hati aku makin sedih,sebak,sayu,geramm n panasssss apabila melihat pengeboman GAZA baru2 ni..clip tu aku tinguk dr blog si Yasmin Ahmad, dia pun menyeru agar pembacanya utk post clip tu di blog masing2. Aku cuba carik clip tu di youtube utk aku embed sini, tp nda dpt2..so aku link ja la sini blog si Yasmin k.

(WARNING!This program contains scenes of graphic violence.Viewer discretion is advised!)

The Storyteller, Part 2


Sama2 lah kita ambil iktibar drpd apa yg mereka lalui dan berdoa kepada Yang Maha Esa agar keperitan ini akan berakhir secepatnya!

-ArnabGumuk-

No comments: