Saturday 23 August 2008

Alhamdulillah....

Satu tabiat buruk aku ni ialah cepaaaaat btul bosan..apatah lagi kalau benda tu kita tengok tiap2 hari..buka mata nampak..sblm tutup mata pun akan nampak jugak..My beloved room!!!...

mau cakap aku ni telebih rajin,nda juga..tp mata aku ni mau muntah sudah tinguk arrangement bilik aku ni gini2 jaaaa..so,pas Solat jumaat tadi,dgn keadaan terpaksa,aku pun 'mengerusah' bilik aku..pindah position katil,lemari,lampid dan barang2 yg patut la..Punya la berat lemari aku tu..nda sedar betimbun sudah harta pusaka dlm tu..tp td nda sempat aku mau 'edit' harta pusaka tu,lalu aku main surung2 ja..last2 siap bekemas..abis lenguh segala lengan n betis..uhuk2!!! ketara jarang eksesais kan...hahaha..

start ngrusah kul 1.30...sekalinya aku siap..pas maghrib..hahahaha..itu pun aku mintak tulung my beloved niece cuci cermin n mop lantai..kalau nda..mimang pas isyak jugak baru siap..anyway..masa kemas mengemas tu,terjumpa plak bebarapa barang yg selama ni aku cari..grrrrrrrr..dulu berabis cari nda jumpa2..tp bila nda cari..barula mau muncul..kin panas kan..

apa2 pun..biar pun penat mengusai bilik..akhirnya bila kemas..puas hati..terasa segaaaaaaar btul udara dlm bilik ni..hehehehe..bukan la mau minta puji mau menayang bilik ku yg nda seberapa ni.aku tau juga bilik2 kamu lagi grand kan..tp saja ja mau share sma kamu kegiatan aku hari ni..





Ok2 la bah kan??kualiti pic tu sila abaikan..ya la..aku bukan pki Olympus E-510 SLR with the kit 14-42mm lens.so faham2 ja la..ahaks!!

Lepas siap smua,makde dtg bsma ofal n a aa..dia mau blanja makan..mula2 nda tau mau makan mana..last2 kami spakat mau makan di pizza hut..tp skali sampai sna tutup la pulakk...kureng..trus makde suggest makan di Little Italy...aku pun ikut ja la..smpi sana kami order dua pizza..satu Carnivora (nda ingat mau snap cuz kelaparan sudah mau makan..hehehe) pastu kami order lagi balik Our Own Pizza,toped wit marinated grilled chicken,feta cheese n sundried tomato..yummy yummy!!!Aaaaaaaaaark..lps makan trus layas balik rumah!!..






Dr atas sekali ,pizza kedua yg kami order..yg pertama sudah masuk perut..pastu minuman ku..sedap sekali (macam ice lemon tea dlm kotak pun ada..hehehe)..pastu ofal sma maksu..n yg bawah sekali are my sis in law (Mak De) n my niece (Hannah..kunun2)


Alhamdulillah..perut kenyang pastu masuk bilik mau tidur..bilik pun kemas dan paling penting hilang sudah bau2 hapak tu..heheheh..Sampai Bertemu Ya!!! -ArnabGumuk-

No comments: