Sunday 31 August 2008

New York New York!!!!!!



Bila baca title aku kalini trus aku tringat lagu evergreen si pacik Frank Sinatra tu..lagu dia simple tp bukan mudah untuk dinyanyikan..certain2 voice tone ja yg sedap bawak lagu ni..klu yg sora kepit..atau flat tu..uhuk2..jan mimpila mau bawa lagu ni..heehehe..anyway...new york new york yg aku maksudkan sbnrnya bukan lah lagu..tp restaurant yg baru buka d 1borneo..mengikut kata pekerjanya..ia yg pertama di malaysia..hmmm..selalu rest' gini start bisnes d kl..tp kalini dia pilih Kota Kinabalu..amazing!!!..

ok..apa yg buat aku sngt tertarik dgn rest ni..pertama sekali ialah..Menu Book rest' ni..bagi aku mmg kelass..lepas tu presentation nya pun amat cantik..teratur..dan mimang melambangkan nama restoran ni...klu inda percaya..tinguk la sendiri...hehehehe






cantik tak cantik tak??(baca ikut tonasi si eric casa impian) hehehehehe...mmg tertarik btul aku melihat menu book ni...drpd depan hinggalah ke muka surat paling belakang..suma cantik..paling best tinguk yg bhgain drinks and dessert tu..yummy yummy!!...so sambil belek2 menu tu..kwn ku Gg sdah order dulu..dia cakap dia kelaparan sudah..lalu mengoder Roasted Whole Spring Chicken n Nescafe Ping n mengarahkan waitress tu pi hantar order dia dulu di kitchen..selang berapa minit lepas tu baru la aku n Mael order ...kami order minuman yg sama..Root Beer Float..utk makanan plak,Mael order Rib Eye Steak n aku plak Beef Ribs..d menu book tu drg ada tanda mana2 food yg drg recommend utk try..so pilihan aku tu dua2 pilihan Da Bomb New York New York..



Yg ni Gg punya....



Yg ni minuman aku sama Mael..



Yg ni plak Mael punya



dan yg ni AKU yg punya..heheheh..besar ni protion dia..klu nda berapa lapar jan la pandai2 mau order ni ya...


accompaniments drg ni kira kategori peluki jugak la..tp memandangkan main dish dia 'alap bana so ney'..trus aku tlupa mau complaint..hehehe


actly sblm makan sini,kami baru lps tinguk movie bah..SUSUK..jalan ceritanya nda la bes sngt..tp lakonan Ida Nerina,Aleeza Kassim n Sofea Jane mimang marvellous..gaya2 bitchy durang tu mmg real..entah2 mmg real life durang tu btul2 bitchy kali kan??hehehe SITI NO COMMENT!!!

Daaaaaaaaaa...-ArnabGumuk-

No comments: