Friday 22 August 2008

Bismillah......

inilah rupa aku yg sebenar,jan plak kamu heran aa..


"Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang"...Sudah menjadi kewajiban seorang yg mempercayai ajaran Islam utk memulakan stiap sesuatu yg baik dgn lafaz tadi..semoga langkah seterusnya akan jadi lebih baik,teratur dan diberkati lalu membuahkan hasil yg dapat memberi faedah kepada semua pembaca budiman tmasuk diri aku sendiri..

Keterbukaan untuk memulakan blog ini adalah atas pengaruh dari kwn2 seangkatan yg sangat rajin berbloging lalu membuatkan aku berbesar hati utk melakukan perkara yg sama.Lgpun apa salahnya utk kita mengikut jejak baik mereka kan?Smemangnya stiap perkara yg dilakukan itu telah termaktub segala baik dan buruknya.Apa yg aku harapkan di sini hanyalah kebaikan yg mutlak dan di jauhkan dr segala yg merosakkan..

hmmmm...bunyi seriusssssss ja kan??hehehe mukaddimah la katakan..HARUS skema2 skit..bukannya mau berselindung drpd warna sebenar..cumanya..pembuka tirai tu hendaklah bersopan santun skit..lambat laun kluar juga warna warni siapa ArnabGumuk itu seadanya..

Kerapak Sama??...mesti pembaca yg budiman tertanya2,apa juga maksud tu?kenapa mesti pilih tajuk tu utk blog ni?? n etc..penjelasan utk segala persoalan akan di huraikan pada post yg berikutnya..Bila??..Secepat yg mungkin..hehehhe..

Sebagai penutup utk pembuka post pertama ini..izinkan aku berkongsi pantun evergreen yg aku improvised skit...

Buah Cempedak Di Luar Pagar,
Ambil Galah Tolong Jolokkan,
ArnabGumuk Ni Baru Mau Belajar,
Kalau Salah Sila Tunjukkan,


Sampai Bertemu - ArnabGumuk-

p/s segala suggestion dan kengkomen yg bernas amatlah di alu2kan..sila2 lah..

No comments: