Monday 2 February 2009

AHMIR???

Aku dpt tau pasal group ni dr youtube..dia cover lagu Bye Bye Mariah Carey..mimang outstanding..bagi aku ni group setaraf sama BoyzIImen (my everlasting favourite group, even klu pi karaoke pun aku suka trip2 nyanyi mcm Wanya Morris..hahaha)..correct me if im wrong, group ni mula2 di kenali melalui America's Got Talent, tp aku nda pasti la season bila.

Selain drpd suara durang yg sngt bagus, harmonization pun hebat..apa yg buat aku tertarik dgn group ni ialah nama group itu sendiri..AHMIR..perkataan ni berasal dr bahasa arab yg membawa maksud prince or ruler..dan kepada mereka yg kenal rapat sama aku dan tau nama sebenar aku, cuba kamu reshuffle sikit nama group ni..hehehe..exactly my name kan??kelima2 huruf tu terdapat dlm my first name..wah!!klu la bapa aku ksi pilih nama ni 30 tahun yg dulu best juga kan?..membawa maksud PRINCE bah..huhuhuh..anyway, kamu tinguk vclip dibawah..mesti kamu pun setuju dgn aku..ENJOY!!!



yg pki cap NY tu bah..dia punya falseto bikin dengkiiiii!!!buli minta ka tu aa?hehe

-ArnabGumuk-

No comments: