Thursday, 5 February 2009

Mummylicious


The Rules:

1. Your name / identification name / username etc.
2. Write anything using either your left / right hands.
3. Most favorite alphabets.
4. Less favorite alphabets.
5. "The quick brown fox jump over the lazy dog".
6. Tag more 6 persons / bloggers.




-ArnabGumuk-


5 comments:

:: NbC :: said...

wahhhhh cantik handwriting eh, malu lak den yg tulis mcm cacing ni..

hehehhe

ArnabGumuk said...

klu orang bijak pandai memang tulisan mcm cacing..ye la idea selalu mencurah2 kan..klu tak tulis cepat nanti terlupa..tu yg jd cacing...hehehe

:: NbC :: said...

mana ada bijak pandai nye - malas le maknanya tu.. mula2 tulis ok lagi, lama2 main tarik ujung mcm cacing je..

errrrr actually da lama x menulis, menaip je, tu yg da ilang skill menulis.. aci ke..?

Hairie Otai said...

wahh.. cantiknye tulisan tangan.. tu berapa kali praktis tu.. hehehe

ArnabGumuk said...

pinky - org bijak mmg pandai bagi alasan2 yg munasabah.alasan yg kedua tu pun aci jugak.

hairie - ko ni nak puji ke nak kutuk ni??hehehe..berkali2 la jugak..hahaha