Sunday, 9 November 2008

Aku Sahut Tag mu Kim!!!


1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right NOW!.
2) DON'T change your clothes, DON'T fix your hair...just take a picture.
3) Post that picture with NO editing.
4) Post these instruction with your picture.
5) Tag 10 people to do this

nah ambik ko!!!muka serabai...rambut grebo!!hahahahaha tapi demi nyahut Tag si kim..ku gagahi jugak utk mengupload pic ku di sini..mangsa seterusnya ialah..jeng jeng jeng!!! ;

1) Si Gidong
2) Si Mesh
3) Si Bobby
4) Si Khapeace
5) Si Shah
6) Si Beruang Madu
7) Si Josh
8) Si Jr
9) Si Orang Rawa
10) Si Yanti

-ArnabGumuk-

20 comments:

Khapeace Khalead said...

Wah, siap kena tag

:: NbC :: said...

yeah berani, berani.. hehehe

ArnabGumuk said...

khapeace khalead - yup..ko harus sahut tag ku itu!!!hahahah

pinky - awat ko tak jemput aku utk tengok blog ko??kedekut!!

gidong said...

Bisuk lah sa nda bawa kamera ari ni huhu ... kin panassss

Josh said...

Uish.... nasib baik Josh pakai kemas masa buka blog ni..

Ooo.. arnab pun pandai merokok yek?

Hairie Otai said...

wah.. muka mcm gangster siot... larikkk

gidong said...

Tag kamu sudah di jawab GEMOK !!! ada faham !!!!!!! hehe

ArnabGumuk said...

gidong - alala dong itu la thrill dia bah tag ni..skrg ni hp suma ada cam kan..pic aku tu aku snap pki hp ja..jan ko bnyk alasan sana..namun..makasih la ko sahut juga tag ku itu!!hehehe

josh - ya lucky u this time josh..tp nex time??hehehhe..arnab modern..pandai MEROKOK!!!

hairie otai - mcm gangster ka??hmmm maybe rokok tu yg buat aku nmpk mcm tu

:: NbC :: said...

Arnab, errrrrr kedekut ke..? mcmana nak antar invitation card, address pon x bagi.. :-P

ArnabGumuk said...

pinky - ntah..tp bila buka blog ko tu kena ada invitation baru boleh tengok!!

wahaza extra said...

muka samseng betul;

ArnabGumuk said...

wahaza xtra - cigarette tu yg buat nmpk samseng..cuba ko pose cam tu gak..mmg org ckp ko serial killer..hehehe

:: NbC :: said...

okes2.. jap nak invite.. nanti login using ur gmail acct ok.. ;-)

Beruang Madu said...

Erkkkkk... kena buat ker?? muka serabai bangsat lah....!!! tanak jawab sekaranglah... bila dah cun kurus selim nanti baru jawab

ArnabGumuk said...

beruang madu - thats the point of tagging bloggers bang..to challenge their guts!!hehe..asyik post pic cecantik je..cuba post pose2 yg impromtu..klu muka photogenic tu nak risau apa kan..hantam saja..but i do wonder..cantik ker klu dah selim menyelim??hmmmmm

Khapeace Khalead said...

wah, wah meriahnye, takut la kena tag :) Tak sedia lagi, kena gi salun dulu,hihihihi.Thanks jadi follower:)

Junior said...

otukoi! kena tag pulak..apahel muka mcm gengster KL menjerit ni??

ArnabGumuk said...

junior - tu la bah...aku snap ja trus upload sini..tau2 mcm gangster plak kan..hahahah

mzn said...

alamak paksu ... btul la macam gangster yang berhati mulia hahahaha

ArnabGumuk said...

makde - ya ka??hehe baru plak aku pernah dgnr gangster yg berhati mulia tu tau..mekasi mekasi!!hehehe